ვაკანსია სტუდენტებისთვის სერვის კონსულტანტის პოზიციაზე

დასაქმება

ლიბერთი ბანკისამუშაოდ იწვევს წარმატებულ სტუდენტებს და ახალ კურსდამთავრებულებს, ასევე ახალგაზრდებს უმაღლესი განათლებით, რომლებიც კარიერის საწყის ეტაპზე იმყოფებიან. სტაჟირების ძირითადი მიზანი ლიბერთი ბანკის ერთგული და ლოიალური კადრების მოძიება და დასაქმება. სტაჟირება წარმოადგენს ლიბერთი ბანკში დასაქმების პირველ ეტაპს.

სერვის კონსულტანტის/სტაჟიორის არაანაზღაურებად პოზიციაზე დასაქმებით, ლიბერთი ბანკი გთავაზობთ გაიაროთ სამ თვიანი სტაჟირების პროგრამა ბანკის რეგიონის ფილიალებსა და სერვის ცენტრებში, კერძოდ შემდეგი ქალაქებში:

  • წყალტუბოს ფილიალი;
  • გურჯაანის ფილიალი;
  • ჩხოროწყუს ფილიალი;
  • წნორის ფილიალი;
  • ახმეტის ფილიალი;
  • ბაღდათის ფილიალი;
  • გურიის რეგიონალური ფილიალი;
  • ყვარლის ფილიალი;
  • საგარეჯოს ფილიალი;
  • აბაშის ფილიალი;
  • ბათუმის ფილიალი;
  • სენაკის ფილიალი;
  • ჩოხატაურის ფილიალი;
  • თერჯოლის ფილიალი;
  • ხელვაჩაურის ფილიალი;
  • ბოლნისის ფილიალი;
  • კასპის ფილიალი;
  • საჩხერის ფილიალი;
  • მარნეულის ფილიალი;
  • ვანის ფილიალი;
  • ზუგდიდის ფილიალი;
  • დედოფლისწყაროს ფილიალი;
  • ამბროლაურის ფილიალი;
  • წალენჯიხის ფილიალი;
  • ქარელის ფილიალი;;
  • წალკის ფილიალი;
  • ონის ფილიალი;
  • თეთრიწყაროს ფილიალი;სამცხე-ჯავახეთის რეგიონალური ფილიალი;
  • დუშეთის ფილიალი;
  • მცხეთის ფილიალი;
  • ქუთაისის ფილიალი;
  • შუახევის ფილიალი;
  • ახალქალაქის ფილიალი;
  • გარდაბნის ფილიალი;
  • სიღნაღის ფილიალი;
  • თიანეთის ფილიალი;
  • ცაგერის ფილიალი;
  • ყაზბეგის ფილიალი;
  • ადიგენის ფილიალი;
  • გორის ფილიალი;

წეროვანის ფილიალი.
სტაჟირების პერიოდში, თქვენ საშუალება გეძლევათ რეალურ რეჟიმში, სწრაფად და ეფექტურად გაიაროთ პრაქტიკული/პროფესიული უნარ-ჩვევების დახვეწის და ამაღლების პროცესი, განავითაროთ უნარ-ჩვევები, რომელიც მომსახურების სფეროში გამოგადგებათ, შეიძინოთ რეალური პროფესიული გამოცდილება, რაც საშუალება მოგცემთ წარმატებულად დაიწყოთ თქვენი მომავალი კარიერა ლიბერთი ბანკში.

სტაჟირების წარმატებულად დასრულების შემდეგ, წარმატებულ კანდიდატებს ვთავაზობთ:

  •  საქართველოს ბაზარზე აქტიურად განვითარებადი და ამბიციური საბანკო გუნდის წევრობას;
  • პროფესიული განვითარებისა და კარიერული ზრდის ფართო შესაძლებლობებს;
  • სტაჟირების გავლის დამადასტურებელი შესაბამისი დოკუმენტის მიღებას;
  • სერვის პლიუსის და პროდუქტების ტრენინგს;
  • დასაქმებას სხვადასხვა პოზიციებზე, ლიბერთი ბანკის სხვადასხვა ფილიალებსა თუ სერვის ცენტრებში (აღსანიშნავია, რომ შემდგომი დაწინაურების მიზნით სტაჟირების დასასრულს სტაჟიორი გაივლის ზოგადი უნარების ტესტს და დამატებით გასაუბრებას. დაწინაურებისას გათვალისწინებულ იქნება სტაჟირების პროცესი).

ძირითადი ფუნქციები:

  • მომხმარებელთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
  • მომხმარებელთა მარშრუტის დარეგულირება: მომსახურების დარბაზში შემოსული მომხმარებლის გადამისამართება შესაბამისი მიმართულებით, თითოეულ შემოსულ მომხმარებელთან ურთიერთობის დამყარება;
  • მომხმარებლის მოთხოვნების განსაზღვრა და მათთვის საორიენტაციო სამსახურის გაწევა: გადამისამართება, მარშრუტის განსაზღვრა;
  • მომხმარებლისთვის პირველადი კონსულტაციის გაწევა: მომხმარებლის სასურველ სერვისთან

დაკავშირებული აუცილებელი პროცედურების განმარტება, მომხმარებლისთვის სერვისის პირობების და ვადების განმარტება;

  • მომხმარებელთა დახმარება ავტომატიზირებულ სისტემებთან მუშაობისას: რიგის მართვის სისტემა, სწრაფი გადახდის აპარატები და ბანკომატები;
  • ლიბერთი ბანკის ფილიალებს გარეთ განთავსებულ ბანკომატებთან პოზიციონირება და მომხმარებლისთვის ბანკომატით სარგებლობაში დახმარების გაწევა;
  • ლიბერთი ბანკის ცალკეული პროდუქტების მომხმარებლებისთვის წარდგენა.

ძირითადი მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება (სტაჟირების გავლა ასევე შესაძლებელია ბაკალავრის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტის ან მაგისტრატურის სტუდენტისთვის);
  • ქართული ენის სრულყოფილად ფლობა (სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა);
  • კომპიუტერული პროგრამების (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel) ცოდნა სასურველია.

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • ლოგიკური აზროვნება და ლოგიკურად მსჯელობის უნარი;
  • კეთილგანწყობა;
  • გამართული საუბრის მანერა;
  • მომხმარებელთა ეფექტურად და თავაზიანად მომსახურების უნარ-ჩვევები;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • მოტივირებულობა;
  • კარიერულ წინსვლაზე ორიენტირებული
  • ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი;
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობისა და პრობლემების დროულად მოგვარების უნარი

გუნდურობა.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ სტაჟიორად ყოფნის პერიოდში, ყოველდღიური სამუშაო პროცესი საკმაოდ მობილურია და ლიბერთი ბანკის ფილიალებსა და სერვის ცენტრებში პოზიციონირების გარდა ითვალისწინებს ქალაქის სხვადასხვა ლოკაციებში განთავსებულ ლიბერთი ბანკის ბანკომატებთან გარკვეული პერიოდულობით და გრაფიკით პოზიციონირებას.

გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: career@libertybank.ge 2015 წლის 7 სექტემბრის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას “subject line”-ში მიუთითოთ პოზიცია და კონკრეტული თქვენთვის სასურველი ქალაქის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, სხვა შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

Studinfo.ge - სტუდენტური ამბები