მაღალი კლასის ბუტიკის ტიპის სასტუმრო “ციტადელ ნარიყალა”, რომელიც მდებარეობს თბილისის ისტორიულ უბანში, ზუსტად ნარიყალას აღმართზე აცხადებს მიღებას სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
- სტუმრების მიღება/განთავსება;
- სტუმართან ფულადი ანგარიშსწორების წარმოება;
- შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა;
- სხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება.
პროფესიული მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი;
- ქართული, ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა (საუბარი, წერა, კითხვა);
- საოფისე/კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
- სასტუმრო ბიზნესისა და ტურიზმის სფეროს ზოგადი ცოდნა.
სამუშაო გრაფიკი: 3 დღეში ერთხელ 24 საათიანი სმენა (დილის 9 საათიდან მეორე დილის 9 საათამდე).
ანაზღაურება – 500 ლარი.
თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მითითებულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ფოტოსურათთან ერთად, ელ. ფოსტის მისამართზე: beridze@hotel-citadel.ge და სათაურში მიუთითოთ იმ ვაკანტური პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
☼ გსურს კომპიუტერული პროგრამების შესწავლა? გაეცანი სასწავლო პროგრამებს EDU.ARIS.GE-ზე! ☼
სასტუმრო “MoJo”, რომელიც მდებარეობს თბილისში, ქავთარაძის 27-ში, აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე. სასტუმრო ფუნქციონირებას იწყებს 2019 წლის მაისში.
კატეგორია: ადმინისტრაცია
სამუშაო განრიგი: ყოველ მესამე დღეს (24 საათი)
ხელფასი: 450 ლარი
ადგილების რაოდენობა: 1
გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე (ანაზღაურებადი)
ძირითადი მოვალეობები:
- სტუმრების მიღება/განთავსება
- სტუმრებთან ფულადი ანგარიშსწორების წარმოება
- სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა
- სასტუმროს შიდა ინფორმაციულ სისტემაში აღრიცხვის წარმოება
- სხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- ასაკი: 18-დან 45 წლამდე;
- უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი
- სამუშაო გამოცდილება სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე სასურველია
- ქართული, ინგლისური, რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა (საუბარი, წერა, კითხვა. სხვა უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
- საოფისე/კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (პრიორიტეტია Excel-ის ცოდნა)
- სასტუმრო ბიზნესის და ტურიზმის სფეროს ზოგადი ცოდნა.
პროფესიული და პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- პუნქტუალური, კომუნიკაბელური, თავაზიანი, ყურადღებიანი;
- სტუმრის კომფორტზე და სერვისის გაუმჯობესებაზე ორიენტირებული;
- დროის მართვის და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
- დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- დავალებების დროულად, ოპერატიულად და დამოუკიდებლად შესრულების უნარი;
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის და გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი.
ძირითადი მოვალეობები:
- სტუმრების მიღება და განთავსება;
- სატელეფონო ზარების პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება;
- სტუმართან ანგარიშსწორების წარმოება;
- სასტუმროს შიდა ინფორმაციული პროგრამების განახლება და მონიტორინგი;
- სხვადასხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება.
კონკურსანტმა უნდა წარმოადგინოს: რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად.
გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე თანდართული ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hrmojohotel@gmail.com